fredag 14 november 2008

Finally friday!!

Äntligen...

Älskar fredagar...Ikväll blir det sällskapsspel med Alex å mysipys i soffan med film...

När barnen somnat ska vi ta en bastu, skönt å skrubba bort lite lort ;)


I morgon ska både jag å guben gadda oss igen...Jag ska fylla i lite linjer och hjärtat behöver en omgång till med färg på sej. Han vågade inte gnussa så mkt förra gången utifall det skulle bli ärrbildning, så det ska fixas, plus några linjer...Min käre sambo ska göra ngt på baksidan vaden. Han är lite sugen på ardbegloggan..------>
Min käre sambo älskar verkligen den whiskyn...
Själv är jag sugen på att även göra ngt mer, funderar på lite fler blommor å nå snirkliga linjer,ev längre ner på ryggen..magnus hade några idee´r tror ja..Han får väl skissa lite :-)
Man blir lite skadad tror ja, när man har en , vill man ha fler, fast det gjorde så jävulskt ont på ryggen..hua...Men, det är som att föda barn, man glömmer väääldigt fort hur ont det gjorde haha...
Nu ska jag stoppa i mej lite frulle, å sen ut med Chicca...

Inga kommentarer: