fredag 28 november 2008

Fredag!!!!

Äntligen är det sista dan den här veckan...
Ikväll blir det mysipys med barnen, plocka fram dom sista ljusstakarna, Spela spel med Alex å kika på film...Säkert så somnar jag i soffan runt halv 10, men det gör jag ju varje fredag ;)

I morron ska vi in på Tunalid igen. Sabina ville klappa hästarna å titta på när Love rider igen, även om hon inte kikade så väldigt mycke förra lördan. Sen ska vi hem till Magnus å Jenny å fixa lite lunch.
Å jag ska tatuera mej igen :-D Jag ska ju göra en massa stjärnor i svanken åsså lite blommor längs ryggraden, kommer bli så fint så :-)
Mest gruvsamt är det ju att visa stjärtklykan för Magnus , haha...men det går nog bra.
Veronica på jobbet var sugen på att följa med hon åxå, hon vill åxå göra ngt mer (Hon har en jättefin skorpion på vristen) Så hon skulle kika igenom Magnus motiv...
Sen på kvällen ska ev. jag å veronica på bio...Saw 5 :-)

Nu måste jag göra mej i ordning å sen ut med Chicca innan jag åker på jobbet....

Inga kommentarer: