lördag 15 november 2008

kväll då...

Nu har jag varit å fyllt i hjärtat på ryggen plus lite linjer...Hade ju glömt bort hur satans ont det gjorde sist...hualigen...Det läker nog på några dagar bara...
Tittade ut en ny tatuering åxå..Nästa kommer att bli i svanken...en rätt så stor stjärna med massvis av små runt och utåt sidorna...Sen ska den byggas på med blommor hela vägen upp mot hjärtat...tror jag kommer bli så bra så :-)
Magnus ska rita ihop den till nästa gång ...

Just nu sitter min käre sambo å blir tatuerad..han skulle göra Guinnes loggan på underarmen, och ev ardbeg loggan på benet...Spännande å se hur den blir :-)

När vi var på Irland för 8 år sen, så blev han mer eller mindre förälskad i just Guinnes ölen..Själv tycker jag att det inte smakar så mkt utan kolsyra..
Vid ett tillfälle på en pub sa han så här:
"Guiness is not a beer, it´s like a dinner"...Irländarna skrattade gott åt det, å vi åxå :-D
Så den tatueringen passar han jättebra tycker jag :-)

Nu ska jag kika på nå film tror ja..har massvis med filmer jag skulle sett klart, jag bara somnar i soffan...

Inga kommentarer: