lördag 22 november 2008

Lördag....

Äntligen helg då..
Igår var jag å Maja till Veronica eftersom hon fyller 30 år!!! (Hurra hurra)
Vi hade gått ihop på en ansiktsbehandling hos Eva Färlin här i Hudik...Ett par till åxå som var med på presenten..Hon blev jättenöjd..

Grejen är ju så här: Veronica kommer att bli upphämtad idag av 2 kompisar. Dom har sagt åt henne att packa en väska,mer vet hon inte. Dom ska ta med henne upp till Boda Borg för lite äventyr. När Veronica berättade det i onsdags, visste inte jag det jag vet nu...hehe...
Mia å Johan som hämtar upp henne, har fixat med fest till dom kommer hem igen. Dom ska lägga ut nyckeln så vi kan gå in hemma hos dom och vänta på dom när dom kommer ikväll...Vonka vet inte alls att det kommer vara massa folk hon känner, hemma hos dom...SUPRISE!!!

Jag sa åt Vonka i onsdags att då ska ni nog till Finland eller nåt...hehe..Hon tror nog det värsta nu..
Det är så himla kul med såna här fäster :-D
Hon kommer ju att bli väldigt chockad tror jag...haha...

Annrs idag då...hm..Jaa Sabina vaknade kvart över 6..trött är man ju, sitter med en stor kaffe mugg just nu å försöker vakna.
Jag ska färga håret idag, blåsvart ska jag testa..För när jag färgar mörkbrunt så blir det nästan svart ändå..

På förmiddan ska jag å barnen åka in på Tunalid(ridhus) å kika på när en kompis till dom som rider. Sabina älskar ju hästar, så hon kanske vill testa hon åxå. Är nå slags öppet hus på lördagar...
Vi kanske iaf klappar hästarna. Sen blir det lunch på stan. Min käre sambo vill nog vara lite själv hemma, för han ska lägga golv inne i Sabinas rum..

Just ja, Ale xvaknade inatt av att han ramlade ner i golv...Han slog nog hakan i golvet eller nåt, för han hade jätteont där...Stackarn...Så han fick komma över till oss

Nu ska jag hämta mer kaffe å mysa i soffan med Sabina...

Inga kommentarer: