måndag 22 december 2008

Dan före dan....

Nu är det bara 2 dagar kvar...börjar känna av julstressen rejält...Sambon jobbar idag, å skulle jobba så länge han kunde...För i morron blir det inte mkt jobb...

Igår var jag på stan en sväng till med en kompis, fast jag inte skulle handla ngt mer till barnen, nog kom jag hem med 2 kassar till....sanslöst...haha...
Efter jag hade varit på stan åkte jag till lillebror Tobias å hans tjej Emma...Fikade å pratade om julafton å så...Sen innan jag skulle åka frågade hon om jag vile ha med mej kläder hem...3 kassar!!! blev det :-D Jättemycket fina kläder...Alla kunde jag inte ha, men kanske ngn gång efter jul

*skriv kom ihåglapp till mej själv: börja träna, som vanligt efter nyår ;-) *

Tack så hemskt mycket Emma!!!(Hennes blogg hittar du här)

Nu har barnen ätit frukost, å vi ska snart bege oss ut å skotta snö..Måste ju ha kommit ca 2 dm ute iaf...barnen är jätteglada för snön :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så lite så:=) Hoppas du kunna ha nåt i alla fall! Ses på onsdag:=) / Emma