lördag 20 december 2008

Långledig...

Skööönt...Nu är man ledig ända till 7/1 :-D
VAr helt slut igår eftermiddag. Jag å Tom var till Ljusdal å städade hos polisen. Vi mister det kontraktet efter nyår, så chefen ville att vi skulle fräscha upp där lite...
Man kände sej som en misstänkt brottsling när man kom in där..Poliserna funderade nog vem jag var, har aldrig varit dit förut..men dom var supertrevliga:-) Å fint fick dom kan jag säga..Gnussade på utav bara den....

Igår kväll kom Jejja hit å hade med sej lite vin, alltid trevligt :-)
Har faktiskt lite ont i huvet idag ;-)

Idag ska barnen få vara hos farmor några timmar, Jag å John-Olov ska in å handla julklappar å julmat...Dom ska hjälpa henne att klä julgranen,dom tycker att det är så mysigt...å sen på eftermiddan skulle mamma komma...

Gran måste vi ju åxå fixa..ska skicka ut mannen snart i skogen, för det tycker jag är hans jobb ;-)

Nu är det frukost som gäller här...

Inga kommentarer: