fredag 12 december 2008

Äntligen fredag!!

Fy vad jag har varit trött den här veckan...Har suttit å nickat i soffan varje kväll...Igår morse snoozade jag klockan i 30 minuter...har jag inte gjort på länge...
Igår började jag plocka fram lite tomtar, inte klar än på långa vägar...Mannen å barnen får fortsätta idag...

Var å åt jullunch igår..Mkt folk å mkt kunder :-) God mat å en yrig chef, haha...Hon blev jätteglad för tavlan som Tom hade gjort...på pricken likt skrek hon rakt ut...Det var en lite upphottad version på Maggan med nätstrumpor kjol å kort tröja....Näsan hade han fått till på pricken bara skrek hon...haha...
Det blev nog väldigt känslosamt för henne, hon hade varit jättenervös hela veckan för det här...men det gick ju bra...

Nu ska jag ta å stoppa i mej frukost innan jag brummar iväg på jobbet...
I morgon ska jag hjälpa en jobbarkompis å städa ur deras lägenhet, å på kvällen ska vi på luciafäst hemma hos några kompisar...Bada tunna å äta tacos :-)
nepp..frukost var det...

Inga kommentarer: