måndag 8 december 2008

Piggare idag...

Lagom yriga föräldrar ;-)



Usch, igår var vi inte några bra föräldrar kan jag säga...Bakis å skakis AB..huu...


Alex å Sabina vaknade såklartjättetidigt..Halv 7 masade jag mej upp, tror inte jag var riktigt nykter då...*ångest*


Fixade frukost åt barnen å la mej en stund i soffan...Gick sen å försökte få liv i mannen, men det var värreställt med han...Fick upp han lite senare så jag kunde lägga mej. Men då börjar han må illa, så det var bara till å kliva upp...Klädde på barnen å gick ut i friska luften..Skönt...Åkte pulka å tefat på baksidan innan vi gick in å värmde på lite mat...Sen måsta jag bara lägga mej igen...Å efter det så var jag pigg..bakade pepparkakor å hade mysipys med barnen...

Nu är det tajm å åka på jobbet strax...

Inga kommentarer: