söndag 28 december 2008

Söndag morron

Idag vaknade Sabina tidigt,så idag är jag trött..*gäääsp*
Håller på att koka kaffe nu så man piggnar till...

Mannen kom väl hem vid halv3-3 tror ja, Pratade med han innan jag gick å la mej, å då var det fullt ös där, haha...Nu har dom fått leka av sej pojkarna, förlåt,männen...(För dom drack ju grogg igår kom jag på...*asg*) Det lär väl kännas i hela kroppen idag att dom har både spelat trumma, gitarr å sjungit å druckit..men men, inte min huvvevärk ;-)

Mannen tyckte att vi åxå skulle köpa Guitar hero world tour, eller iaf guitar hero så han kunde träna, för trummorna var han värdelös på..Han har noll taktkänsla...haha Jag vill ha hela kittet, fast vi väntar till Alex fyller år..HAn ska nog få en Wii då tror ja:-)

Nu är kaffet klart....

Inga kommentarer: