tisdag 2 december 2008

Tisdag

I söndags när jag kom från delsbo så började batterilampan lysa å servon la av...Jahapp tänkte jag, nu är det färtisch med bilen, totalt....men det visade sej att det " bara" var remmen som sitter vid generatorn å servon som hade gått av, plus nå mer kollijocks...Sambon in å köpte grejer, å Kalle P kom hit å hjälpte han...Nu går den igen :-)

I morse kom jag på att jag hade glömt tagit med mej moppar i bilen, som ska på NNP Maskin idag, så det blir väl till att åka en sväng till Iggesund först...fasen å´rå...Man kan ju inte tänka på allt, men det brukar jag inte glömma...

Annars idag är jag jättetrött...Är ofta tröttarepå tisdagar, kommer väl efter sen helgen...Fast jag somnade nog närmare halv 12 igår...Få se om jag kommer i säng tidigareikväll,eller om det blir bio med Veronica. Vi ska isåfall se Saw 5...http://www.youtube.com/watch?v=MofTa6EAkgc

Nu är det dags att väcka barn å bege sej till dagis å skola...

Inga kommentarer: