onsdag 21 januari 2009

Onsdag då..

Idag har vart en sjukt jobbig dag...hua...
Har jäklats med ett golv som jag skulle skura upp...men det låg så mkt gammal polish på det så jag måsta slipa ner det...
Rondellerna sög fast på golvet, sen fastnade dom inte på trissan...var nästan på väg att kasta ut singelsnurran genom fönstret (på 5:e våningen) Svetten lackade å ja fick ont i ryggen..Tur att man kan skratta åt eländet...iaf efteråt....haha

Nu ikväll har jag å sabina varit å kollat på när Alex spelade match mot hudik i innebandy. Å dom VANN,igen :-D
Dom spelade före jul här i Forsa å vann då åxå, å nu ville hudik ha retur match...Kul kul!!!
I morgon tror jag att det var vanlig träning, får se om Alex vill va me´...

Nu ska jag ta å plocka ihop lite grann innan lilla fröken ska sova...Alex spelar wii nere i källaren...

Inga kommentarer: