fredag 9 januari 2009

Slut....

Äntligen är det Fredag!!! Verkligen skönt med kortvecka, mjukstarta lixom ;-)
Idag har jag varit helt slut i kroppen...Ont i axlarna, rumpan å benen...vet inte riktigt vad jag gjort?! Iåförsej var jag ut å traska häromdan, men jag brukar ju inte få träningsvärk av promenader...Sen i axlarna skulle ju kunna vara att jag har lyft tunga maskiner på jobbet...Sambon lovade mej massage lite senare...

Ikväll blir det bara lungt...blir mys i soffan med barnen å nån film...sen somnar jag nog i soffan har jag en känsla av haha...alltid på fredagar ;-)
Fast jag har funderat på att ut å jogga ikväll,blir om nån timme isåfall,så maten hinner lägga sej först...Men sen efter det, då blir det sova soffa ;-)

I morgon ska vi på dop i Nianfors..alltid mysigt med dop..har inte sett lilla Annie nu på ett tag, så jag antar att hon har växt en hel del :-) Sambon är inne i stan nu å köper dop present...


Ha en bra fredagkväll!!

Inga kommentarer: