måndag 9 februari 2009

Ännu en Måndag...

Idag är jag så där äckligt trött...kanske för att jag sov 4 timmar i förrgår natt...
Kom i säng vid 4 på morron å sen vaknade Fröken Sabina strax före 8....hugaligen....Vi va på fäst på lördan,så det va därför det blev så sent..eller ja, vi va hemma efter 2 nån gång...somnade sentändå ;-)

Idag får jag se vad det blir på jobbet...Är väl tänkt att jag ska ner till Vallvik, men fick precis ett mess av en på jobbet att han blir hemma...*suck*..Hoppas att det inte är några fler som är sjuka idag...Jag ska ju vara "chef" nu i 3 veckor är det tänkt..jag är ju gruppledare i vanliga fall,men nu är chefen på semester i, så nu får jag styra å bestämma *kadisch med piskan*...*mohahahahah*
Närå´,så hemsk är ja inte...Men jag önskaratt det vore så att alla kunde vara friska i 3 veckor...är väl bara att glömma...*jaja, vad är väl en bal på slottet*

Nu ska jag strax väcka barn å släpa ut dom i 20 minus, ser jag inte fram emot....fy gröne va kallt....

Inga kommentarer: