lördag 14 februari 2009

Halvstressigt..

Idag klev jag upp vid 7 för att hinna ut med Chicca i skogen, innan J-o åkte..han är ju i Sthlm i helgen med jobbet.Dom ska på Buddy Holly ikväll på Göta lejon...Han ringde nyss å då var dom på Kellys å tog en öl före. Dom va visst lite tidig ...

Alex har varit hos Timmy idag å lekt medans jag å Sabina for in till stan å rännde runt.Började med lunch på Mc D med Mariana...Sen handla vi present till Alex å lite nya kläder...
När jag skulle hämta tårtan så var det först å främst jättekö på Dackås..Såklart..det är ju trots allt alla hjärtans dag...Stod i 20 minuter. När jag sa att jag hade beställt en "sonic" tårta i mitt namn,tittar hon lite förskräckt/förvånat på mej..
Naaeej säger hon, den ringde ni in om å skulle inte ha, eftersom vi inte hade motivet till tårtan..
Va? sa jag..
Joo..vi mejlade in bilden med mitt namn å hur många bitar å vilken tid jag skulle hämta upp den...
Nej den lappen rev vi...
*gaaahhh* tänkte jag...
.....
Men vi har ju mejlet kvar, vi kan fixa en tårta på 30 minuter om du kan vänta..
Visst sa jag...ut med Sabina i bilen å for å köpte lördagsgodis...
Kommer tebax exakt 30 minuter senare å då är den klar...
Blev visst ett missförstånd där sa hon å då måsta jag skratta lite...fick till å med en butterkaka som plåster på såren..haha...
kan förstå att dom hade det stressigt idag...så mkt folk som det va där...Allt är glömt å förlåtet ;-)

Nu ikväll har jag plockat å städat, gjort cheeskakeglass å chokladbollar med barnen...har mkt kvar att göra
Bäst å fortsätta...

Inga kommentarer: