lördag 21 februari 2009

Undra sa flundra...

...om gädda va fisk??

Är bara lite nyfiken av mej så där...Har jag några som läser min blogg? Hur många? När? Var? Hur?
Skicka gärna en kommentar vettja ;-)

Idag är det kalas dags igen..Alex har bjudit in dom på lekis...Nu kunde ju alla inte komma, men en hel del iaf...Vi ska vara på scoutstugan,lämpligast tycker jag, stor yta för dom att springa runt på..
Synd bara att sambon är sjuk...Han har feber å hosta, fryser å svettas om vartannat...inge kul alls...han skulle ju få vara lekledare, men han får väl förklara för mej hur man gör,så får jag försöka...
Är ju inge bra på det, men det går säkert... :-)

Vaknade tidigt idag. Chicca hade buttat upp sovrumsdörren å låg å viftade med svansen så det smällde, haha...var nog sugen påatt gå ut en sväng verkade det som...
Nu ska jag läsa lite tidningar, morronrutin...å sen fixa med lite mer chokladbollar plus glasyren till en kaka...

Inga kommentarer: