måndag 2 februari 2009

Veckan som gått...

Har inte riktigt hunnit med att blogga sen i onsdags förra veckan...har vart ngt hela tiden...
Ja onsdan var vi ju på Ikea å fyndade :-)

Torsdan flöt på...Fredan bestämde jag å Jejja att vi ksulle hitta på ngt. kom fram till att jag å barnen skulle sova över där. Gubbarna skulle ut å käka å gå på 30+ på stadt, och sova borta dom åxå... Blev några glas vin å massa prat :-) Barnen hade hur kul som hrlst innan dom däckade :-)
Chicca vet jag inte om hon sov så mycke...Har starka misstankar om att hon blev utpsykad av deras ena katt Goliat, haha...på lördan lekte barnen på hela dan innan vi masade oss hem vid 4 snåret...Käkade pizza hos oss å barnen lekte å lekte ännu mera :-)
Sambon for in på byggmax å fickade panelskivor att sätta upp i "spelrummet" i källaren...

På söndan bar det iväg till Sandviken å parkbadet med scouterna :-) Hade en helmysig dag där innan vi for hema vid halv 3 :-)

Trötta barn hade vi iaf igår kväll kan jag säga :-) å trötta föräldrar :-)

Idag började det med att jag sov över....Chefen ringde som tur va´vid halv 7 i morse å sa att det inte blev ngt av med städningen på Kapp Ahl i S-hamn....
Va? frågade jag..fattade inte vad han sa...haha...
Vad är det för dag i dag frågade jag...jaa..
Månda sa han....
va är klockan frågade jag...
jaa, halv 7 sa han...
ÅH SHIT! sa jag..
Fattade inte alls vem det va´eller voilken dag de va´...haha, snacka om trött...
Kom iaf på jobbet till halv 8...tänkte att det inte va nån ide´å stressa...Hade antagligen bara slagit av alla larm å lagt telefon på nattduksbordet.., (min väckarklocka)

Idag följde Alex med Elliot hem, å han kommer lite senare...känns konstigt när han inte är hemma..
Nu kom Jejja å ska dricka kaffe....:-)

Inga kommentarer: