fredag 13 mars 2009

Friday...I love it!

Äntligen veckans bästa dag :-)

Va ljust det är ute nu på morron, skönt att det går mot vår...
Igår var jag in till stan till lillebror å hans Emma. Vi tog en prommis med Chicca..lagom kallt å uppfriskande... Sen när vi kom in så fick Chicca fullt upp kan jag säga, haha. Lillkatten deras psykade ut henne totalt...Såg så himla roligt ut,å Chicca stackarn visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen...Har aldrig sett henne så underlägsen, var nog bara nyttigt för henne ;-)
Lånade lite filmer av dom åxå, ska försöka kika på 1 i kväll,men jag antar att jag somnar i soffan, brukar göra det på fredakvällar...

Ringde till Magnus i går å bad han skissa upp en fjäril som ska passa i nacken..är ju himla sugen på att göra den nu, helst i förrgår, haha...(lite impulsiv kanske jag är)
Men det kanske blir nästa helg, om han har tid...fast jag är lite sugen på en diamant åxå,eller stjärnor...men Magnus var inne på fjäril åxå tror ja...
Här hittar du hans hemsida :-)


Nu ska jag ta å klä på sabina alldeles strax å dra iväg på dagis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hitta inga rosor hos hans sida ? Jag är så sugen jag vill göra det så fort som möjligt nu :)
När ska du göra din då? Måste gå och prata med han till veckan då!!