söndag 22 mars 2009

Helgen kom å gick,igen

Usch, ännu en helg som har gått fort...på tok för fort..man hinner ju inte med allt man vill...
I går gjorde vi stan hela familjen...letade efter galonisar till Alex,men han har ju blivit så lång, åsså finns det inte storlekar kvar..typiskt...letade över hela stan...Blev lunch på Donken. Sen på eftermiddan kom lillebror å hans tjej på middag..trevligt trevligt :-)

Idag har jag å Sabina varit till Frediksfors å hälsat på Nelly å Maria. Nelly å Sabina går på samma dagis...dom lekte å hade så kul så :-) Alex är hos en kompis ute i Trogsta...Nu snart ska vil till Maja å fira henne...Hon fyller 31 idag..Hipp Hipp Hurra!!!!
Sen vid 5 är det judo, tror jag stannar hemma å lagar midda å sen har ju denna dag gått...
Ska nog ut å springa ikväll...Måste bara komma igång nu när det är bart ute...

Nu ska vi strax åka till Maja...ha de gött alla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ja jag har bytt msn och blogg!
Min nya msn har jag addat dig på!
Och min nya blogg måste man ha inlogg på! Så du får min nya blogg och inlogg på msn! Kram emma

Emma sa...

Sjuk är bara förnamet finns många idioter :/