söndag 1 mars 2009

Helgen...

...ja den kom å gick...fortare än man hinner blinka ibland...
Men jobbar bara 2 dar till veckan å sen åker vi till Sthlm :-D
Ska bli så himla kul, men kan inte hjälpa att känna den där "mammaångesten"...Det blir ju första gången vi lämnar barnen så länge....*dunk dunk i hjärtegropen*

Dom få gånger vi har haft barnvakt så har vi ju alltid kommit hem på nattkröken å vaknat med barnen, men nu blir det helt annat...
Jag är ju inte ett dugg orolig för att lämna dom med svägerskan, utan det är ju mer lite ångest att vara ifrån dom...Men tror att det är nyttigt både för oss å barnen...(mest för mej om jag ska vara ärlig) ;-)
Sabina har frågat flera dar om vi inte ska åka snart så Eva kan sova här :-) Så hon kommer det nog att gå bäst för, Alex är jag lite mer tveksam med...men det brukar lösa sej...

Bara jag inte ringer hem sjuttielva gånger nu då...J-o får säkert ta av mej telefon, haha...
Å sen ska ju även Chicca ta in på "hotell" Hon ska vara ute på Skälöns hundpensionat...har jag åxå lite "mammaångest" för, haha...Blir nog kanon för henne :-)

Nu är det strax dags för frukost här...
Sabina tyckte att det var morron redan 05.55 i morse....Att hon orkar, haha.Aex vaknade strax efter han åxå, han som la sej vid 10 tiden igår, men då är dom förhoppningsvis trött tidigt ikväll...

Just ja...Helt såld på Spotify, har du inte det, så fixa!!!

Inga kommentarer: