lördag 7 mars 2009

Hemma igen..



Kom hem igår kväll vid halv 7...heelt slut efter 2 dar i stora staden...är bara å inse, man är för gammal för 2dagars, haha
Men himla kul å trevligt har vi haft iaf, även om vi blev nekade att komma in på vissa ställen..*harkel harkel*

Volbeat var heeelt otroliga Live kan jag säga... Stod nästan längst fram i början, men måsta backa...jag fick panik där framme...Galna människor som bara trängs å buttas...men såg bra längre bak åxå :-)


Idag har jag haft ont i kroppen, känt mej bakis, fast jag inte varit det alls dom där dagarna i sthlm...Har svårt att dricka mej mer än "salongsberusad"..Vägrar tappa kontrollen i stora staden..inge kul...
Jag var uppe halv 9 på torsdan å halv 8 igår...fast jag hade all tid i världen att sova ut,men kände väl på mej att barnen vaknade där hemma..å mycke riktigt, vi vaknade visst ungefär samtidigt...Telepati, haha...

Ikväll ska vi till Jejja å mysa i lägenheten...ska väl fixa ihop nå käk å så där...Nu ska jag fortsätta plocka ihop här hemma..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du får.
www.imgonnamoveon.blogg.se

Anonym sa...

Tack för kommentaren. Det kan vi göra verkligen skulle vara trevligt :) Säg an dag och hör av dig så kan vi komma mot eftermiddagskvällen? :)