lördag 25 april 2009

Äntligen helg...

den här veckan kändes lång....man blir ju lite bortskämd när man haft kortveckor ;-)

På måndag har jag kompledigt å då ska jag in å tatuera mej igen...den här gången blir det stjärnor på ryggen, sen ska jag nog vara klar med ryggen....tror ja....haha...
Fast jag gruvar mej lite...ska göra dom mitt på ryggraden, å det gör nå så jäävulskt ont...Vi pratade om att skugga fram dom..å det är det värsta jag vet...*ajaj*
Men vill man va fin får man lida pin, hehe...Sen ska jag även göra en stjärna i nacken tror ja...så det blir ett avslut med den jag har i svanken...

Ikväll ska jag till Jejja på fäst iaf...ska bli himla kul...å sen blir det någ utgång...Hittade ett jättefint linne på Gina å ett par jeans, så det känner jag mej jättenöjd med :-)

Annars idag så kommer vi nog att vara mycke ute, på studsmattan antar ja...Alex vaknade 06.20 i morse å skulle ut å hoppa...men det är lite rått ute så han får så lov att vänta ett tag till...

Jag har kommit igång med springningen igen...var ut måndag å igår kväll...himla skönt...funderar på att vara med på blodomlpoppet i början på juni, å sen tjejmilen då i augusti :-) Så nu gäller det att ligga i ....

Nu är det frukostdags...

Inga kommentarer: