tisdag 21 april 2009

Nu vet ja´

Igår var J-o å kollade upp vad det var för fel på bilen....Det var knacksensorn ( har aldrig hört talas om ) och tempgivaren...

Kommer att kosta cirkus 2500 spänn... kul, men tyvärr måste det fixas..kan ju inte hålla på så här med bilen...Den startar bra när den är kall, men inte varm...jäääkligt irriterande om man gör som jag...hoppar in å ut i bilen då å då...Så just nu åker jag våran andra passat.. "röda faran" kallar jag den...Den andra passaten, min, den brukar jag kalla blåa pärlan, men just nu är den ett sattyg bara...*skrattar*

Hör å häpna, bägge barnen ligger redan !!! Dom var supertrötta idag...men så är dom uppe 05.40 åxå den här veckan...Synd att man inte kan börja senare, men då har dom sovmorron nästa vecka istället...Så det jämnar väl ut sej..det kunde ju varit värre....Dom kunde få ha klivit upp den här tiden varje dag..Många barn som gör så åxå...

På Måndag har jag iaf bokat ny tatueringstid :-) Nu blir det småstjärnor på ryggraden (aj) som avslutas med en liten större stjärna i nacken...blir nog finfint dä :-D Gruvar mej lite bara, eftersom dom ska skuggas fram (har vi pratat om iaf) hatar det momentet...gör nå så jäävulskt ont!!!

Nu ska jag ha lite välförtjänt tid i soffan heeelt själv...bara titta på vad jag vill :-)

Inga kommentarer: