fredag 29 maj 2009

Sonic


Kolla in den här coola killen....tyckte han såg lite "smådryg" ut, haha...

Just nu springer han runt å ställer sej på snedden å hoppar å har sej..Ibland skrattar man så himla mycke åt han...han är iaf vääärldens sötaste kattunge, eller hur?


Idag är det iaf fredag...skönt...Mitt öga ser varken bättre eller sämre ut idag, men det rinner ur det...åsså är det lixom en storleksskillnad..."glisöga" haha...
Jaja, det går väl över så småningom, bara det inte kleggar ihop totalt...

Nu ska jag strax fixa frukost...bacon å ägg, som vanligt när man kör Gi...har inte riktigt lessnat än, men brukar göra det efter ett tag. Har gått bra den här veckan. Minus 4 kilon än så länge. Känns jätteväl över magen å i byxlinningen...
Får väl se hur det går med Gi:andet i helgen när jag å Alex åker...men ska försöka hålla mej.
Men dom har lovat finväder i helgen å tänk er detta:
Liggandes på däck, sola, ta en kall bärs...mmmm..kan bli svårt att motstå...vi får väl se..haha

Ikväll blir det å packa allt. Anna-maria hämtar upp oss halv 7 i morron bitti, å javill ju inte kliva upp missi nassa för å springa runt som en yr höna...men jag antar att jag kommer göra det ändå ;-)

Nepp, steka ägg å bacon va de...

Inga kommentarer: