lördag 27 juni 2009

Myggbiten....

Igår var en helt underbar dag, igen...Jag blev klibbig som vanligt, men det gick bättre igår...

När jag kom hem kastade jag mej in i duschen å bytte om..Sen hämtade vi Greta å or in på Mc D...Jag tog en prommis med Chicca, eftersom jag kör Allevo just nu...har lite svårt att vara i närheten när dom sitter å äter...(byter ut alla min mål om dan)
Sen åkte vi ut till Bergön till Eva å Rolf. Det var första gången vi va dit..Lortfjärden heter stället stugan är på...När vi kom ditså blev vi attackerade av miljontals med myggor...det var vidrigt...Sabina å Alex skrek..Sabina ville absolut INTE åka båt..fick lite lätt panik när vi tog på flytvästen, i kombo med myggen så kan ni ju tänka er...haha...På med myggmedel..
Ner till en vinglig brygga å i båten....
Äventyr på hög nivå...Hon skakade stackarn, så rädd var hon, men sen när vi kom fram till udden så tyckte hon att det var jättemysigt...Roligast var nog att kissa på dass..haha
Alex tyckte åxå att det var mysigt..Nästa gång ska vi åka dit på morron å stanna en hel dag..åka lite mera båt...Roffe hade en till båt som var lite större...Ska ta en tur runt öarna där... :-)

Idag verkar det som att det blir rekord...det var 18 grader varmt när jag klev upp (08.30)
Sambon ska hjälpa Marcus med moppen på förmiddan, sen ska vi nog åka å bada, å sen lite senare ska vi till Gnarp...Kika på lite snygga bilar...Vi ska givetvis åka hundkoja dit...

Nu blir det till å städa ihop lite å tvätta...

Inga kommentarer: