lördag 18 juli 2009

Borta bra men hemma bäst....

Vi kom hem för nån timma sen....underbart kan jag säga...Har hållt på å packat upp å ska slänga i lite tvätt...
Det blev pizza till midda, kände inte att jag orkade åka å handla å sen ställa mej å laga mat...
Blev en "Ulrikas" på El Merendero...gött....

J-o åkte iväg för ett tag sen å skulle handla, har ju ingenting hemma i princip...

Iaf så har vi haft det helt underbart i Dalarna..kommer lägga ut lite bilder senare om jag orkar, annars gör jag det en annan dag..

Jo just de ja,på Måndag åker jag till Mariehamn..Jag Anna-maria å Pernilla ska på tjejkrysning å bara slappa... ska nog ta å gå på spa tror ja...vore inte helt fel med lite massage eller fotvård...å sen ska vi dricka lite öl å vin...kommer bli mysigt :-)

Nu ska vi natta barn här snart,om dom somnar...dom har varit vakna rättså sent den här veckan,men vad gör väl de? Det är ju semester!!!

Inga kommentarer: