söndag 12 juli 2009

Helgen...

Har haft det riktigt mysigt i helgen...
I fredags somnade barnen rätt så tidigt, eftersom dom hade varit vakna tidigt...
Vi kollade film å käkade chips :-)
Sen tog jag mej nåt glas vin å bara slappade, pratade med Rosie, som jag inte pratat med på ett tag, så det blev 2½ timme :-D

På lördan åkte vi in till Borgarparken å fikade med Rosie. Chicca fick en ny kompis, Rosies nya vovve Arez. Detär en liten pincher kille...så söt så...
Hem å hängde tvätt (har tvättat som en galning i helgen) iväg till Mårten å Sofi å käka middag där...Hemma vid 8 tiden...Sen var det bara slapp i soffan...

Idag kommer guben hem från Kilafors..han är nog bra sliten gissar jag...han hade nästan tappat rösten igår, lät som en kråka, haha...
Ska väl försöka packa idag..om jag fick bestämma skulle vi ju flytta med hela huset åxå...vet hur jag blir när jag ska packa, haha...

Just nu lyser solen, men det ser inte så lovande ut, grått uppe vid bergen, så det blir nog regn idag lite senare...

Nu ska jag ta å hoppa in i duschen å sen hitta på ngt med barnen...

Inga kommentarer: