måndag 6 juli 2009


Längtar till på Måndag, då åker ju vi till Orsa med familjen Ytell..ska bli så himla kul å komma iväg på semester :-)
Ska väl sätta oss ner å gå igenom vad alltkommer att kosta på ett ungefär, inträden å så, å vart vi ska...Sommarland i Leksand är givet, men det finns ju så mycke mer att se i Dalarna...
Jag å sambon hade funderingar på att flytta dit för bra många år sen, men det blev inget...Vi visste inte av några jobb eller så, å jag vill ju ha allt sånt klart innan...Men man vet aldrig, vi kanske gör det när vi är pensionärer, haha

En annans ak som jag skulle vilja göra,är att åka till New York, hyra eller köpa en bil, ta route 66 västerut å bara åka...Men det får åxå bli efter vi gått i pension...haha...Fast man vet ju aldrig ;-)

Nu ska jag faktiskt ta å lägga mej tidigt för en gångs skull, vet att jag kommer vara så himla trött i möra annars...
I möra ska jag flänga å åka lite..:Först till Söderhamn å sen till Vallvik, får väl se vilken tid man är hemma...

Nepp..sova nu...

Inga kommentarer: