onsdag 5 augusti 2009

Mardrömmar....

Drömde i morse att vi skulle ut å resa hela min släkt..gun-britt(moster) var "reseledare" mamma mormor, pappa, farmor å john-olov å våra barn...När vi står å ska checka in på Arlanda kommer vi på att Sabina inte har ngt pass....panik, hur gör man då? Planet skulle ju gå om ca 1 timme...Helt plötsligt är hon borta...finns ingenstans....jag hör henne ropa nånstans inne på terminalen men hon finns inte...
Jag vaknar av att hon sitter i sängen å ropar på mej, haha, snacka om att sova djupt...hon hade nyss vaknat å ville ha sin morronvälling....
usch, hatar såna där drömmar...

idag är det iaf Onsdag...usch, jobb ångesten börjar närma sej...fast på sätt å vis blir det skönt å börja igen...fasta rutiner med mat å tider...
Vet inte vad vi ska hitta på idag...handla måste vi iaf göra, å ta en långprommis med Chicca...tror jag ska gå runt Hedsta, Alex får cykla å Sabina åka vagn...

Nu ska jag iaf äta en sen frukost...

3 kommentarer:

tobbe sa...

Hej!

Emma sa alldeles nyss vid 3 eller 4tiden skulle vara bra. Ska ringa mamma och fråga om hon har lust att komma.

Har nyss vaknat. väldigt trött. man blir trött av vädret dessutom.
ska ner på stan en liten stund.
måste gå till banken, så dem kan fixa koden till min internet bank. råkade slå fel kod 3ggr igår :D haha
var hur trött som helst igår.

emma sa...

Oj det behöver inte vara prick dom tiderna herregud men nånstans där bara =)

Emma Damm sa...

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en dag som denna? Jag har sommarrea på mina egendesignade t-shirts på min blogg just nu, kika gärna in :-) Ha det bäst!