lördag 31 oktober 2009

Äntlligen helg...

Men igår va jag trött som en gnu...
Eftersom ingen hade tagit NNP maskin i tisdags så hade jag lite körigt där på morron...tog lite längre tid än vanligt...men det gick bra ändå...Iväg till Iggesund, skulle hämta upp en massa städgrejer vi skulle ha med oss till nya KappAhl butiken i Bollnäs...städvagn moppar å en massa andra grejer...Tanken var att vi skulle va där till 9.30, men vi blev 30 minuter försenade...(Körde som en tok) ;)

Jättefin butik, som har invigning den 12 november för övrigt...Men hu va byggdamm det var där...Körde järnet fram till klockan 1, sen tog det slut på energi...gick å letade nånstans att äta å hamnade på en kinakrog...snabbt i med 3 små rätter så man höll på storkna...iväg å göra klart...Vi var klara till halv 3 ganska precis...Synd bara att det är 1 timmes bilresa hem, å då bara till Iggesund..Måsta ju lassa av grejer där igen...Var iaf hemma till 4 ganska precis...
Tycker att vägen till å från Bollnäs är fruktansvärt tråååkig...sövande...Tur man inte var själv i bilen...

Kom hem å skickade iväg J-o att handla..jag å barnen mös i soffan en stund innan jag hoppade in i duschen..
J-o försökte hitta en pumpa inne i stan, men tokslut överallt...lite tråkigt...men ska kolla på ica här i forsa om det inte finns nån liten kvar...tänkte ju göra lykta å pumpapaj...

idag lördag har vi lite att göra...Ska röja upp i källaren, för i morgon har vi lite halloweenparty med barnen å deras kompisar :)
Ska göra lite läskig mat å sofi skulle göra läskigt godis...Jejja skulle hitta på lite pyssel :)
Annars är det väl som vanligt...ut med Chicca på långprommis nu på morron...mysigt i skogen nu tycker jag...:)

Nu ska jag fixa frukost å väcka J-o...

Inga kommentarer: