lördag 17 oktober 2009

Mera otur...

Skulle gå på toa å såg att det var blött på badrumsmattan, Sonic satt å såg så oskyldig ut så..Tänkte men va faan...har han pissat här?!?!
Luktade inget så jag tog bort fronten på badkaret å såg att det droppade i en skarv....men va faaan tänkte jag då...
Ringde svägerska å frågade om råd...hade ringt till grannen Åke innan, men där var inget svar...Eva tyckte jag skulle ringa Sune, nästa granne...han kom över med skiftnycklar å kollade...Sen ringde jag Åke igen,å då svarade han...
Han kom åxå över å kikade...fick loss muttern , gick hem å hämtade en ny, så nu är det tätt...Den gamla var det en spricka i...Dom sa nåt om att rören skulle vara isolerade eller nåt...kanske får ta å kolla upp det där...Bör nog bytas pratade dom åxå om...Men det är ju bara 5 år sen vi fick allt omgjort efter en vattenskada....fuskjobb mumlade dom åxå om...haha...2 snillen spekulerar ungefär ;) (inget illa ment)

Har lagt en handduk å toapapper under muttern, utifall det börjar läka igen...Ska kolla innan jag går å lägger mej..

Nu får det banne mej inte hända ngt mer innan J-o kommer hem..

Fattas bara att bilen skär ihop åxå, haha....
(fast sånt ska man kanske inte skoja om...hrrm)

Inga kommentarer: