lördag 24 oktober 2009

Trött å uttråkad...


*suckar tungt*

Trött sur å lite smågrinig, det är vad jag är just nu...orkar inte göra nåt heller för den delen...borde egentligen slänga i en tvätt, men inte ens det...usch...regnigt å trökigt väder...blä...

Var iaf in till stan idag...Grannen Eva funderade om jag inte skulle följa med på buspalatset, så det gjorde vi...Då passade jag på att fråga om jag kunde åka ifrån en stund, bara strosade på stan en sväng...handlade 2 nya lampskärmar på Claes Ohlson, som tyvärr inte passade...får nog köpa nya lampfötter åxå (som dom sålde till) bara 49:- styck, billigt :-)
Sen gick jag å köpte såna där fina bokstäver åxå..."Hem ljuva hem" står det...
Kanske syns dåligt, eftersom dom är vita..men fint blev det :-)

Jag har gjort grunden till smörgåstårtan iaf...ska garnera den i morron...Vi åker efter barnen har ätit ngt...

Nu ska jag försöka rycka upp mej...

Inga kommentarer: