söndag 15 november 2009

Solo hemma...

Idag har J-o tagit med barnen å åkt till Sandviken för att bada...JAg är ju nygaddad så det är inte så lämpligt att jag badar...Var dit i våras å det är ju skitkul där :-) Men nästa gång kan jag nog följa med...Det är scouterna som anordnat den här resan..

Själv ska jag röja upp här hemma å sen ta en prommis med Tessa :-) Synd på vädret bara, men man får väl klä på sej...

Igår var vi å hämtade bilen i Ljusdal...sååå himla skönt med automat...tog en premiärtur upp till Sundsvall...Var in på Toys r´us, vilket jag inte visste fanns där...måste vara nyöppnat...Nu vet jag vart vi ska handla alla julklappar ;)
Sen blev det en tur på Ikea så klart...blev det vanliga.Kronljus å lite lull lull ;)
Ska dit igen om några veckor...köpa några hyllor till sovrummet som inte fick plats i bilen nu...Vi köpte en tvättmaskin till Greta (John-olovs mamma)...Men vi ska ju upp å julhandla om några veckor så...

Nepp..nu ska jag fortsätta plcka undan här...

Inga kommentarer: