fredag 18 december 2009

fredag å långledig...

Nu jobbar man bara idag, å sen är det julledigt som gäller :-D
Förutom på Söndag, för då ska jag ut extra å jobba...Ska göra golvvård som inte blivit gjort..kommer nog att ta hela dan...Sen ska jag även ut på juldan med Veronica..Det blir nog åxå en heldag...Fast på jul är det rätt så mysigt att gå ut å jobba..Lungt å skönt :-)
Nyårsveckan har jag inte riktigt fått klart om jag blir ledig, men hoppas det iaf...Har sagt att jag kan jobba då om det kniper...

Ikväll ska vi ut med J-O:s jobb..Börjar med julbord på Stadt å Glitter show...Sen går vi vidare till Radjos. Happymakers spelar där i helgen....Ska bli kul å se dom...Jejjas kille spelar ju med där...
Barnen ska sova hos kompisar...Sabina hos Elsa å Alex hos Elliot...Kan vara skönt å få vakna barnfri, vilket inte har hänt sen Sabina föddes...Men jag hinner kanske in te träffa dom i dag innan dom åker iväg...Men får väl ringa till dom istället...Ska försöka smita iväg tidigare, så man kan lägga sej å vila en stund....

Nepp..Nu är det frukost tajm..

Inga kommentarer: