lördag 16 januari 2010

Lördag idag...

Eftersom det var fredag igår, så blev det som vanllit..jag somnar i soffan....Vi skulle kolla på scorpionking 2...efter hela 6 minuter in i filmen , då sitter jag å nickar...haha
Å då var klockan kanske halv 10...;)

Är otroligt osocial på fredag kväll...sambon tycker säkert att jag är världens trökigaste....men kliver man upp halv 5 varje dag, då blir det så...


Alex vaknade klockan 6 idag, tur att han är lite sjäälvgående på morron..han ligger i soffan å myser framför tv:n...Tror Sabina klev upp vid halv 8, hon ropade iaf på mej då...Var ju tänkt att J-o skulle kliva upp med barnen, eftersom han har varit hemma hela veckan å varit sjuk å fått sova ut VARJE dag, men när jag vääl har vaknat har jag svårt att somna om...
Men eftersom jag alltid somnar i soffan (nästan iaf) så har jag ju fått mina 8 timmar iaf...

Har nu fått i mej 2 koppar kaffe, å ska fundera vad vi ska hitta på idag...graderna har sjunkit till behagliga -4 ute..igår kväll var det -18..snacka om skillnad....
Ut ska vi iaf om några timmar....
Chicca å jag ska gå runt Hedsta, vilket är en prommis på ca 6 km...skönt :-)
Till lunch blir det fisk å potatis med rmoladsås, gött..å till midda blir det kycklingspett med ris å nån go sås...så långt har vi iaf planerat....

nepp...en kopp kaffe till kanske :-)

1 kommentar:

24 år och ska bli pappa sa...

Hej ullis. Ja det vill vi gärna göra. Vi kan göras av närmare mot helgen. Imorgon ska vi på visning av lägenhet 2x stycken. Fast på Björkberg!