måndag 19 juli 2010

Sommar å semester!!

Bara älskar sommaren..förut var jag mer en vintermänniska, men inte nu längre...
Än så länge har jag har haft kanonväder, nästan så man längtar efter mulet å regn nån dag så man kan vara inne å bara glo på film utan dåligt samvete ;)

Första veckan på semestern åkte jag å barnen ner till Strängnäs och hälsade på familjen Skoog :) Myycket trevligt må ja säga. Var där måndag till fredag.Späckade dagar med massvis med skoj :) Roligast som både jag å barnen tyckte var nog Tom Tits i Södertälje...tror jag var värre än barnen ibland ;) hehe
Parken Zoo var åxå mysigt, likaså MAriefred..Fast där var det nog bara vi vuxna som tyckte det var mysigt :)

1 vecka nu har jag varit utan barnen, å det känns ska jag säga..tur att jag hämtar dom idag..längtar jättemycke efter dom, även om jag har haft fullt upp under hela veckan..Badat solat å varit på 2 auktioner :D Blev inga fynd, men var mysigt ändå ;)

Nu läre jag plocka ihop här innan jag ska hämta barnen...hungrig är ja åxå, så jag läre väl äta ngt åxå...Hej så länge...

Inga kommentarer: