torsdag 12 augusti 2010

Ja helgen ja...

...Kan bara säga: Regn å lera!!!!!!
Inte på fredan dock..då var det minsann finväder...Jag å Annie käka Pyttipanna å stack iväg in till stan för att möta upp daniel å tony...Men daniel skulle komma senare, så vi tog en öl på tonys hotell innan vi gick ner till Kungsträdgården. Det var förfäst där med bla Engel som spelade :) Bra var dom....mycke öl blev de..Gick på Fridays å senare på Pub Anchor...fulli rull å trött blev man...

På lördan var det hyfsat väder när jag åkte ut till Stora skuggan..När jag står å väntar på t-banan ut till universitet, ja då kommer Kalle P :-D Klockrent å ha nån å köa med :)Trodde inte de var sant när vi började närma oss..jiiises vilken kö! 47250 biljetter sålda...ni kan ju tänka er vilken kö!!
Fast det gick hyfast fort när det väl rullade på...Började droppa lite smått redan i kön...
Väl inne mötte jag upp med Tony å Daniel i ena ölområdet...
Å sen började det regna..usch å fy...men men, tänkte väl inte att det skulle bli så mkt mer...men tjena...

Efter 5 timmar gav vi upp...det var lerpooler, hade lera upp till knäna, skorna var det hål i..ponchon droppade det in i...sket i allt till å med Maiden...:-( Men hade inte orkat sått kvar 4 timmar till...

Åkte tillbaka, duschade, bytte om...tog en öl å sen vidare till Pub Anchor igen..Där var det efterfest med Hammerfall å ett Metallicatribute band. "Tributallica"...Packat med folk, tur att vi var tidiga dit..tror hela stockholm var där...Man fick tränga sej ut när man väl skulle ut...

Men lyckad helg var det iaf trots att jag skippade Maiden...
Får väl hopas dom kommer nästa år å att det är inomhus..Då jäklar ska jag se dom!!


Inga kommentarer: