måndag 16 augusti 2010

Måndag igen....

Ja helgen kom å gick...Barnen började fritids å dagis idag efter 7 veckors ledighet. Dom studsade upp i morse å var överlyckliga, trots att dom somnade sent igår. Själv somnade jag på soffan såklart. Var helt färdig efter kalasandet i går...Tror jag somnade före Sabina. Alex var åxå helt slut så han somnade först... :-)
Tur att jag var lite förutseende å ställde klockan innan jag luta mej tebax i soffan, tog nog inte många minuter innan jag snarka ;)

Idag är jag åxå helt slut, har blåjobbat idag, stressat runt för att hinna med alla områden som skulle tas...Nu i 3 veckor ska jag även ha ett ställe utanför Hiab...tar 30 minuter å städa det stället, sen ska jag till Arkivdepån i morron, få se hur långt vi hinner med dammningen, förhoppningsvis är det inte så mkt kvar...

Var även till tandläkarn idag. Bet ju av en bit av en fyllning när jag var på Sonisphere, så nu kan jag tugga normalt igen.:-)
Nee..om man skulle ta å plocka ihop lite här, vart lite piggare efter några koppar kaffe, har knappt hunnit dricka kaffe idag...

Inga kommentarer: