söndag 29 augusti 2010

Shop til U drop!!!


Vaknade tidigt i morse å sånt shoppingbegär....Behövde verkligen nya jeans å lite tröjor, plus lite hyllor å annat grejs...
For upp till Sundsvall helt själv...Skönt de åxå å bara få strosa runt i min egen takt..
Började med kaffe hos Kent å Helen, John-Olovs bror å hans fru...Trevligt...VAr ett tag sen jag träffade Helen :)
Sen var det Birsta city som gällde....Har nog aldrig fått så bra hjälp på JC som idag...hade väl 8 par jeans i provhytten, å hon sprang å bytte storlekar åt mej hela tiden..Guldstjärna måste jag säga :)

Sen blev det Ikea, å där mötte jag Eva, J-o:s syster å hennes dotter Fia med sambo å gulliga Felicia :-)
Hittade hyllor som jag ville ha, sänglampa till Sabina,klocka till Alex, lite handdukar å annat som kan behövas :)

Väldigt nöjd med dagen är jag...men nu ska jag nog natta mej själv..Är ju Måndag i morron...*gäääsp*

Inga kommentarer: