fredag 10 september 2010

Äntligen fredag!!!



Den här veckan har känts hur lång som helst, men kan ju bero på att jag jobbade i söndags åxå...
Känns i axlar å rygg kan jag säga...Skulle behöva nån som knäcker ut ryggen...

Ikväll ska jag å J-o gå med kidsen på marknan :-) Dom åker 2-för-1 i karusellerna ikväll, så vi passar på då, samtidigt som alla andra :-D
Ska väl handla lite åxå gissar jag...Alex sa till J-o att han vill ha en drömfångare hemma hos mej åxå, eftersom han vaknar på nätterna när han är hos mej..Så det måste vi självklart fixa :)

I morron ska jag ha inflyttningsfäst...kul kul..blir väl en hel del folk, å sen får vi se vart vi hamnar inne i stan..Är förhoppningsvis mkt folk ute eftersom det är marknan:)


Nu ska jag göra mej klar för att åka till Hedvigsfors igen..Jädra rådimma ute just nu..lite läskigt tycker jag..fast samtidgt väldigt vackert när man kommer uppåt Dellen...tog några fina bilder igår i Sjövik..Den översta bilden är från bryggan vid bastun i Hedvigsfors :)

Inga kommentarer: