fredag 17 september 2010

Bokat å klart...


Men idag är det äntligen fredag...mina tröllongar kommer idag å stannar till nästa fredag <3
Funderar på om vi ska hyra film, dom tycker ju att det är mysigt, men troligtvis har dom redan sett dom som finns att hyra här i Forsa. Utbudet är väl inte det största direkt på kiosken...Annars får dom hålla till godo med det jag har på stickan...fast J-o kanske har hunnit tagit hem ngt nytt...

I morgon ska jag ha grannens barn åxå, Loke å Elsa...2 tröllongar till ;) Han ska på bröllop å frågade om jag kunde ha dom...ibland underlättar det att ha fullt hus med barn...får bara hoppas att Sabina å Elsa håller sams..dom brukar råka i luven på varandra till å från...men det ska nog gå bra...Funderar på om ja ska dra upp till Hällbo å grilla korv med dom, olm det inte är en massa älgjägare i farten...ska kolla det kanske...

Nästa helg då åker jag till ElStockholmo med Anna från Strängnäs..Vi har pratat så himla länge om att ta en shoppingtur, å äntligen!!! Ska bli så himla kul! Vi ska ta nån öl å sitta å kolla på folk, äta gött å bara ha de bra! På lördag kväll blir det Pub Anchor, då vi bor bara en liten bit därifrån...Å där har dom suveräna burgare å "pubmackor"...Var nåt med "brittish Steel"..undras vad det är...får välan si...

Nu äre frukost som gäller...äggröra å bacon...Har faktiskt inte lessnat på det än...

Inga kommentarer: