tisdag 28 september 2010

Ja helgen ja..


Åh va kul vi har haft...:)

Åkte från ett regning kallt hudik till ett soligt å varmt Stockholm.
Vi gick direkt till hotellet å lämnade in väskorna å sen direkt ner på stan...Började medatt gå runt å kika lite, men kom rätt så snart på att vi va törstiga...tog 2 öl å diskuterade allt möjligt..tittade på folk..såg bla Eva Dahlgren :-) Dom som känner mej vet att jag blir alldeles fjollrig när nån känd person är i närheten...*hihi*
Lagom lulliga gick vi å handla lite..mysigt :)
Såg även Dregen, å oj vad han är kort! :-D
Hungriga blev vi åxå..så det fick bli pizza Hut å mera öl...en kanna :)

Sen lära vi checka in på hotellet...slappade, fnissade å drack jätteäckligt rövin...
Vi begav oss ner mot Pub Anchor, tur man var ute i hyfsad tid för där är det alltid packat med folk..Gillar verkligen det stället...
Gissa att jag blev förvånad när jag plötsligt hör: Nämän, äre inte Ulrika Frank från Iggesund!!!
Vänder mej om å där står en kille som heter Björn från Enånger...Han gick 2 klasser över mej, en person som man inte umgicks med, men morsade lite då å då på i korridoren..hur fasen han kände igen mej har jag ingen aning om..,men kul var det iaf :-)Om jag inte minns fel hette han Olsson i efternamn..Får ta å kolla det i skolkatalogen...
Sen kom Mattias, en kille som barnens kusin var tillsammans med för jättelänge sen...han såg på fb att vi var i stan..Jättekul å se han igen efter 14 år eller nåt :)

Ja klockan rann iväg å hungriga blev vi såklart..så det blev kebabtallrik innan vi vinglade till hotellet...
VAr väl där runt halv 5...jag somnade medans anna låg å surrade med mig, å vaknar runt 8 å kan inte sova...fy va trött ja var, haha

Men men..upp å käka frukost fortfarande lite snurrig å sen ner på stan...
Hittade nog allt jag hade tänkt, mest till barnen..blev 2 par skor till mej bara..
Halv 5 gick tåget hem..

Hade underbart roligt, å detta är inte sista gången vi gör det här :)

Inga kommentarer: