torsdag 2 september 2010

Snart helg...

Den här veckan har bara sprungit iväg..Har haft fullt upp på jobbet åxå, å det underlättar ju...
I morron ska jag på världens bästa arb.plats Hedvigsfors Herrgård å jobba :-)
Det har varit 10 gäster som övernattat där som vi ska bädda å städa efter, plus att vi ska ställa ut en massa extrasängar. Det är en privat fäst på lördag kväll, så på söndag eftermiddag ska vi (Jag & Veronica) upp dit igen å börja bädda om. Hinner kanske med hälften bara, för vi fick inte kommer förrens efter ett...Sen tar jag resten på måndag morron. Bara onsdag nästa vecka jag är på bruket, resten av veckan i Hedvigsfors :-)
Å på onsdag ska jag jobba över åxå...Ska fixa klart mässens golv..bara en liten bit kvar att skura upp å lägga ett lager eller två med polish...Så nästa vecka kommer nog att gå fort som fanken :-)

Nu ska kidsen ha lite kvällsfika innan dom ska lägga sej...

Inga kommentarer: