söndag 5 september 2010

Söndag å tvättstuga

Filmen igår var ju jättebra tycker ja...Men jag gillar ju dom andra 2 åxå :-) Sabina var inte alls lika impad...dels är 3D brillerna för stora för henne, dels får hon myrer i brallan efter ungefär en halvtimme...Men det gick rätt så bra ändå...
Efteråt blev det donken å sen åkte vi ner på stan å kolla lite på cruisingen..Mycke fina bilar, men det var lite kallt så vi for hem efter 8...
Mycket nöjda å trötta barn somnade å jag slog mej ner i soffa med ett glas rött... Jejja ringde vid halv 10 å kom förbi lite senare...:-)

Idag på fm kommer barnens faster Eva. Hon ska gratta Sabina i efterskott, å mej..fast det sa jag var onödigt..Bättre å gratta Sabina, för jag slutade fylla år när Sabina föddes, eftersom hon fyller 1 vecka före mej ;)
Å förresten så är jag ju bara 23, så det är ju inte jämnt ja fyller ;-) Hehe'

Jag somnade såklart i soffan efter Jejja hade gått...så ja vaknade klockan 6...gick ner å slängde i en tvätt vid halv 7, så det är väl klart före 9 allting...

Lite senare vid 12 ska jag å Veronica åka upp till Hedvigsfors å ta reda på partajet som var igår...Får se hur mycke vi hinner...J-o ska ha barnen från å med i dag 1 vecka..Men han hade planeringsmöte med scouterna vid 6 tiden, så barnen ska vara hos hans granne tills jag kommer..Jag hämtar dom där å stannar hos J-o tills han är klar med mötet...
Han skjutsade jag in på vikingafäst igår eftermidda, får se hur pass pigg han är idag :-P

Nepp...lite soffmys med Alex nu å mera kaffe...

Inga kommentarer: