lördag 8 januari 2011

1 vecka....


Ja nu har vi varit rökfri 1 vecka, och kör GI 1 vecka...Det går bättre än jag trodde att vara rökfri...men visst har jag haft stunder då jag bara ååååh vill ha!!! Men det går fort över :-)
Ska försöka lägga undan 40 kronor varje dag, men vet sen förut att man glömmer bort det efter ett tag..men iaf nu i början..

I morgon ska vi mäta å väga oss...fast väger gör vi nog varje dag, men det är måtten som är intressant egentligen...fast det känns ju på kläderna så klart...
För mej har det gått lite sakta, men kan bero på att jag varit förkyld å kanske kroppen går på sparlåga...
Bara jag blir frisk ska det börjas träna lite mer...mera promenader å få upp flåset igen, för att så småningom börja springa igen...Siktar på att springa tjejmilen i sommar..skulle vara kul om man klarade att springa under 1 timme iaf....
För 2 år sen sprang jag på 1½ timme, å då började jag träna ca 2 veckor innan :-)

Nu ska här snart fixas lite frukost, sen får vi se vad som hittas på....temeperaturen var ju lite kall idag...minus 17..jämfört med i går minus 2 på dan...

Inga kommentarer: