fredag 28 januari 2011

Jobbig dag...

Ja idag var sista dagen för Sodexo på Iggesunds Bruk...Kändes jättekonstigt...kände mej som en stor svikare som inte kunde hjälpa till idag å plocka ihop det sista av våra grejer. Jag har gått runt hela dagen å kollat saker med ISS...såg hur stressigt Torgny å Lars-Erik hade det för att hinna med allt...Samtidigt så måsta jag kolla dom här sakerna eftersom jag ska hålla i trådarna framöver som samordnare...
Men vid två tillfällen idag så var det verkligen jobbigt...Det ena var när vi stod utanför Underhåll som det heter...Leveransen till Iss med moppar hade blivit restad, så jag sa till Rikard att hör efter med Torgny om han har lust att skänka dom gamla Sodexo mopparna eftersom dom ändå skulle kastas...Då blev det lixom två sidor med folk, sodexo folk och ISS folk..kändes skitkonstigt..

Det andra tillfället var när Torgny ringde å sa att han ville prata med mig strax innan han skulle åka...
Han hade köpt en present å ville tacka för den här tiden...å så kart så börjar jag böla känslig som jag är...
Jättefina kaffemuggar som passar mej precis..det är till å med stjärnor på dom :-D

Det är ju Torgny som ska ha tack present, inte jag..så då fick jag dåligt samvete för det åxå....Helt otrolig chef har han varit, så tack så mycket!!!!


Nu lär det bli soffläge resten av kvällen...slut psykiskt känner jag mej...Men ser även fram mot måndan..Kommer bli sjukt mkt att göra hela veckan..men hoppas det kommer flyta på bra med uppstarten...

1 kommentar:

Carina Löfstrand sa...

Förstår om det känns jobbigt. Jag länkade din blogg till min blogg. Är det okej?