lördag 12 februari 2011

Helg!

Ja det var ju väldans mysigt å kika ut i går morse...snöigt värre! Eller ja det var ju mysigt så länge man var inne...Såg att en traktor hölla på å skotta parkeringen runt 5 snåret..tänkte att yes, nu kommer jag iaf ut med bilen...men ack så ja bedrog mej...
Kommer ut vid halv 6 å ser att bara ena sidan är skottad...va äre för jädra pucko som skottar här?
Hur mkt snö som helst som drivit runt bilen så jag försökte inte ens backa ut bilen, för då skulle jag blivit fast...Gick in igen å messa chefen att jag nog blir sen...
Väckte min käre sambo som gick ut efter ett tag å försökte skotta fram bilen...tog sej ca 2-3 meter bakåt å där var bilen fast!
Men efter mkt om å men så kom jag loss å tog mej iväg...Fick veta sen att dom hade skottat resten av parkeringen nån timme senare....ja säger då de...

Idag äre lördag...vaknade runt halv 8 så känner mej rätt så utsövd :) Alex har kalas idag hemma hos J-o, så ska dit lite senare...ska fixa godispåsar åxå till fiskdammen...Alex ville även ha krämbullar till kalaset så det har Älskling fixat :-) Händigan karl ja har...*pöss*

Ska väl ta å fixa lite frukost nu å sen bege oss in till stan..tänkte fixa Alex present åxå till på tisdag, det är ju då han fyller...Blir en hockeyklubba å puck åsså lite lego :)

Inga kommentarer: