torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!!!!

Ja det blev inte många dagar jobbat den här veckan..Måndag å idag...åsså långledigt på det..:-D
Vi packar å drar ner till Värmland i möra efter jag lämnat av barnen hos deras pappa...Blir skönt å komma iväg, även fast det tar väl ca 6 timmar ner..men blir bara mys det med my darling :-)

Idag gjorde jag ngt som jag borde gjort för ett bra tag sen...Var å pratade med en person som jag tänkt på väldigt mkt å det visade sej att hon tänkt på mej åxå ...:-) Var himla skönt å få det ur världen...har gruvat mej delvis, men ändå tänkt att nä nu ska ja..åsså blir det inte så...Så hade hon åxå tänkt, så nu vet vi de båda två...Så nu ska det väl inte bli så igen förhoppningsvis... Glad är jag iaf :-D

nu ska jag mysa ner med Sabina å kolla på en cellsam historia
Kommer ni ihåg den??


Inga kommentarer: