tisdag 17 maj 2011

Aj å oj


I går blev jag "iväglurad" på ett pass Func.gym training av Jejja...När vi kom dit tänkte jag, jaja, vad är detta...började lite lugnt med några knäböj å lite rodd...men attans, efter en stund var man rejält svettig.... å idag kan ja tala om, gör det oont! Men men...det ska kännas ;-)
Idag efter jobbet var jag helt solo allena..Andreas gjorde sin första dag på jobbet å drog iväg till Stockholm med en grävare...är på väg hem nu..han började 6 i morse så det blir nåra timmar :-)
Väl hemma laddade jag hem lite bra musik , diskade å drog iväg ut i skogen...kändes rejält i röva kan ja säga...tänkte ja skulle testa hur det kändes å jogga lite, å det funkade ju skitabra...Så jag har faktiskt sprungit ca 3 km..alltid ngt å börja med :-)
(Fast jag gick emellanåt)

Nu blire till å laga mat..blir nån slags kyckling med curry å ris.... :-)



Den här låten har snurrat i telefon nästan hela tiden ja va ute å gick..bra "gåtempo"

Inga kommentarer: