söndag 8 maj 2011

Söndag...

Vaknade rätt så tidigt i morse..första gången vid 5, somande om å vakna vid 7..Koka kaffe å väckte sen min älskling...På förmiddan åkte vi in till stan å fixa ny lina till kastsöp vi fick av mamma igår, lite drag å sånt där..For hem å fixade lite kaffe å A satte ny lina på rullen, A gjorde deg till metspö...for sen iväg igen mot Iggesund..Tänkte att det funkar nog å fiska ute vid Skälön..men icke...for vidare ut till Mössön där vi hittade ett mysigt ställe..Fick väl lite alger på draget, men inget mer...Hade metspö med mig åxå, men hade glömt å sätta dit linan, så ja drack kaffe å åt muffins jag :-)
Sen for vi hemåt å käka lite lax å pärer, gött...
Väldigt mysig dag :-D

Nu ikväll jag jag å Jejja runt Mörttjärn, väldans länge sen jag gick där..- Var ju favoritrutten när jag hade Chicca med mig..blev lixom inte samma sak när hon flyttade till ny familj förra året...

Nu äre dusch å hopp i säng som gäller...upp tidigt i möra bitti å jobba, å sen hämta kidsen...:-) Så natti natti....

Inga kommentarer: