tisdag 13 december 2011

December

Ja hopp fallerallala...Tiden går :-)
I´m alive!

Har väl helt å hållet glömt bort det här med att blogga, fast jag är väldans duktig att läsa andras ;)
Sommaren kom å gick, å även hösten..nu kom vintern, fast lite senare iår... Har jobbat å jobbat...haft ngn enstaka dag här å där ledigt..
Känns kan jag säga...i helgen orkade inte ryggen mer, har gått som en 90åring med krum rygg sen i lördags..idag först är jag hyfsad...ska jobba i morgon, men då blir det mest kontorsjobb..ta igen lite för å hinna ikapp...sen torsdag är det privatvilla som ska storstädas, så då är det fullt ös igen...men nästa vecka är jag iaf ledig torsdag å fredag före julafton...långhelg :)

I helgen blir det till å handla klart julklapparna...kanske blir Birsta, men antar att vi inte är helt själva där...är väl huur mkt folk som helst...tur jag har en karl som står ut å springa i affärer ;)
Nepp...håller på med maten å måste kolla till den...

Inga kommentarer: